Laden...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Focus Fit Food
We werken in onze lifestyle visie met drie fasen

focusfoto.jpg

Focus

Zo leer je makkelijker gewoontes aan (of af)

De deur achter je dicht doen, roken, te snel ja zeggen of je handen wassen na een toilet bezoek. Allemaal gewoontes. Hoe leer je ze aan of af?

Lees blogs

sportfoto.jpg

Fit

Zo word je een stuk fitter

Kettlebell training is gemakkelijk en zorgt voor een snelle vetverbrading. Daarom wordt kettlebell ook wel de draagbare 'Total Gym' genoemd.

Lees blogs

foodfoto.jpg

Food

Waarom zijn we eigenlijk zo gek op suikers?

Een suikerklontje in de koffie of een toetje na het eten. En zelfs wanneer je denkt geen suikers te eten, krijg je al genoeg suikers binnen.

Lees blogs

Gewoontes veranderen

  • 1. Denk groot, maar begin klein. Probeer eerst een kleine stap te maken in de richting die je op wilt. Als je wilt leren autorijden, moet je eerst leren wat bijvoorbeeld de gas, rem en schakel pedalen zijn.
  • 2. Houd je vooruitgang bij, noteer dit. Wat leer je elke keer en wat vergeet je. Schrijf deze punten op. Zo heb je een beter overzicht van je vooruitgang.
  • 3. Neem hulp aan. Ook al lijkt het weer een stap de andere kant op, vrienden en familie zijn er altijd om je te helpen. Door hen te vertellen wat je wil leren of veranderen, kunnen zij jou hierin ondersteunen. Wanneer je bijvoorbeeld je theorie wilt halen voor je auto is er vast iemand die je kan overhoren of je kan helpen met de lastige delen.
  • 4. Beloof het jezelf. Wanneer het je lukt een gewoonte aan of af te leren, mag je jezelf best wel belonen. Bij het halen van je rijbewijs, mag je best wel de auto van je vader een dagje lenen.